Μετρον Αριστον.gr
Αγαπητοί αναγνώστες .
Αυτά που θα διαβάσετε είναι ένα σενάριο στη φαντασία του Αντωνίου του Περιπατητή και δίδεται για προβληματισμό σε όλους εσάς .
Ορμόμενος από την σκέψη ότι όπως όταν γεννιέται ένα βρέφος το μόνο ένστικτο που κυριαρχεί πάνω του είναι το ένστικτο της επιβίωσης ή αλλιώς της πείνας , μεγαλώνοντας κυριαρχούν πάνω του άλλα ένστικτα (αναπαραγωγής , αυτοάμυνας) και στο τέλος της ζωής του το ένστικτο της ψυχικής ηρεμία ή της χαλάρωσης . Συμπεραίνω , ότι το ανθρώπινο σώμα περνώντας από διαφορετικά στάδια ανάπτυξής του μορφώνει την ψυχή μέσω της θέλησης και της Λογικής που διαθέτει .
Όμοια και κατά τη διάρκεια της πορείας της ψυχής μας μέσα από τον Λαβύρινθο της ύλης , διαμορφώνεται ή μορφώνεται μέσα από τα στάδια που θα περάσει , ώστε να μετατραπεί σε Θεία ψυχή δηλαδή κατά μια έννοια προσπαθεί να ηρεμήσει ή να ωριμάσει .
Παίρνω ως ψυχικό αξίωμα ότι τα πάντα γύρω μας: άνθρωπος , ζώα , φυτά , νερό , αέρας , έδαφος , γη , πλανήτες , γαλαξίες , το κενό κ.α. γενικά οτιδήποτε υλικό οιονδήποτε διαστάσεων του σύμπαντος διαθέτει Λογική (σκέψη) ζώσα ενέργεια (σκεπτόμενη ψυχή) .

περ. 540 - περ. 475 π.χ.
Υ.Γ.: *Τα πάντα είναι γεμάτα ψυχές και πνεύματα* . (Ηράκλειτος από Έφεσο) .
Y.Γ.2: *Η σοφία , δεν υπάρχει σε ένα , αλλά σε όλα τα ζωντανά . Όλα έχουν αντίληψη* . (Επίχαρμος από Συρακούσες , 530 - 440 π.χ.) .
Υ.Γ.3: Όλα τα φυτά είναι αδερφοί και αδερφές μας. Μας μιλούν και αν προσέξουμε, μπορούμε να τα ακούσουμε . (Αυτόχθονα Αμερικανική Παροιμία) .
Υ.Γ.4: Με όλα τα πράγματα και σε όλα τα πράγματα είμαστε συγγενείς . (Αυτόχθονα Αμερικανική Παροιμία) .
Υ.Γ.5: Κατά την 1ης οικουμενική σύνοδο ο Σπυρίδων, μετέπειτα γνωστός Άγιος εν τω μέσω διενέξεως περί της του Αρείου θεωρίας άρπαξε ένα απλό τούβλο, το οποίο μπροστά στα μάτια των έκπληκτων συνέδρων αυτοδιαλύθηκε σε σκόνη και νερό που έπεσαν στο έδαφος ενώ παράλληλα μία φλόγα που έβγαινε από αυτό χάθηκε στον ουρανό . Ήταν η εκ Θεού απόδειξη ότι και τα κτιστά , ΟΛΑ ΤΑ ΚΤΙΣΤΑ (υλικά ) όντα έχουν κάποιου είδους ΨΥΧΗ (ζώσα ενέργεια) , αυτό το έμπυρο που είδαν έκπληκτοι οι σύνεδροι να αποδίδεται πίσω στον ουράνιο Πατέρα και κτίστη του . Στο Γεροντικό του Αγίου Όρους , ένα φαινομενικά
απλό σύγγραμμα , όπου αναφέρονται σαφέστατες περί ψυχής πληροφορίες , γίνεται αναφορά στα πέντε μέρη της , ένα εκ των οποίων φέρεται ως καθαρή ενέργεια !
Υ.Γ.6: Στην ασκητική ο Καζαντζάκης περιγράφοντας τη ράτσα είπε: *Δε μιλάς εσύ, μιλούν αρίφνητοι πρόγονοι με το στόμα σου. Δεν πεθυμάς εσύ. Πεθυμούν αρίφνητες γενεές απόγονοι με την καρδιά σου. Οι νεκροί σου δεν κείτουνται στο χώμα. Γενήκαν πουλιά, δέντρα, αγέρας. Κάθεσαι στον ίσκιο τους, θρέφεσαι με τη σάρκα τους, αναπνές το χνότο τους. Γενήκαν ιδέες και πάθη, κι ορίζουν τη βουλή σου και την πράξη* .
Συνεπώς :
Τα πάντα δημιουργούνται από την μετατροπή του ενός στο άλλο , το άλλο σε κάτι άλλο (Θεωρία Δαρβίνου - εξέλιξη ειδών) καθώς και από την μετατροπή από την μια ζωή στην άλλη (γέννηση , θάνατος) , εξάτμιση υδάτων , νέφη , βροχή , νερό που πίνουν οι ζωντανοί οργανισμοί για να επιβιώσουν , οξυγόνο που αναπνέουν για να τραφούν .
Δέχομαι επίσης ότι *τίποτα δεν έγινε από το τίποτα* και ότι κάτι υπήρχε πριν έστω και άναρχο (Λουκρήτιος ο Λατίνος) .

Ο άνθρωπος αφού επιλέχθηκε ή κατασκευάσθηκε κάποια στιγμή έλαβε το χάρισμα ή χρίσμα (εκ Θεού Δημιουργού Ένα) να κυριαρχήσει δια μέσω της Λογικής του ως ζώσα ενέργεια σε αυτόν τον πλανήτη . Η προηγμένη Λογική του , τον έκανε κυρίαρχο έναντι των άλλων Λογικών που υπάρχουν στην γη (έναντι των λοιπών Λογικών ζώων και φυτών) που υπάρχουν γύρω του σε πρωτόγονη μορφή ή μορφή που δεν θα μπορεί να αντιληφθεί ο άνθρωπος με τις αισθήσεις του .
Ποιος θα μπορούσε άλλωστε να αρνηθεί ότι τα δέντρα και τα φυτά στην Δική τους Λογική δεν κυριαρχούνε σε αυτόν τον πλανήτη;
Η Λογική των φυτών διαφορετική από την ανθρώπινη Λογική θα μπορούσαν να κυριαρχήσουν στην γη με μια πιο εξελιγμένη Λογική που ο άνθρωπος αγνοεί και που θεωρούν την ανθρώπινη Λογική πρωτόγονη .
Εν πάση περιπτώσει συνεχίζοντας το σενάριο θα έλεγα ότι καθόσον οι ψυχές με την Λογική και το συναίσθημα που αυτές διαθέτουν μεταπηδούν από την μια μορφή στην άλλη , ταξινομούνται σε θέση που είναι ανάλογη της ηθικής που ακολουθούνε (της αρετής) στον υλικό κόσμο . Αυτές αφού ωριμάσουν (δηλαδή μετατραπούν σε αγαθές ψυχές) ενώνονται με τον Ένα από όπου και προήλθαν . Όπως ένας κακός μαθητής μένει στην ίδια τάξη χάνοντας ένα χρόνο από τη ζωή του για να μάθει καλύτερα έτσι οι ψυχές μεταπηδούν η μια στην άλλη λ.χ. του δέντρου στον άνθρωπο του ανθρώπου στον βράχο όχι άναρχα αλλά βάση μια τάξης (αρετής τάξη) .
Υ.Γ.: *Στον κοχλία ο δρόμος ο ευθύς και ο δρόμος ο λοξός είναι ένας κι ο ίδιος δρόμος* . (Ηράκλειτος από Έφεσο , Η Αρμονία των Αντιθέσεων 59) .

περ. 490 π.χ.
Υ.Γ.2: *ΗΔΗ ΓΑΡ ΠΟΤ΄ΕΓΩ ΓΕΓΟΜΗΝ ΚΟΥΡΟΣ ΤΕ ΚΟΡΗ ΤΕ ΘΑΜΝΟΣ Τ΄ΟΙΩΝΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΕΞΑΛΟΣ ΕΛΛΟΠΟΣ ΙΧΘΥΣ* δηλαδή άλλοτε γινόμουν (υπήρξα) νέος άνδρας , νέα κοπέλα , άγριος θάμνος , ψάρι...(Εμπεδοκλής 22α , από Ακράγα) .
Υ.Γ.3: *ΚΟΙΝΗ ΜΕΝ ΟΥΝ ΠΑΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΘΑΝΑΤΟΝ ΑΠΟΦΗΝΑΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΜΕΤΕΝΣΩΜΑΤΩΣΙΝ ΔΟΓΜΑΤΙΖΟΥΣΙ* . (Νεμέσιος εις το Περί φύσεως του Ανθρώπου , περ. 4ος αι.) . Δηλαδή η μετεμψύχωση είναι κοινή για όλους τους Έλληνες .
Y.Γ.4: *...ΔΙΑ ΜΥΡΙΩΝ ΓΕΝΕΣΕΩΝ ΗΓΩΝΙΣΜΕΝΗΣ ΜΑΚΡΟΥΣ ΑΓΩΝΑΣ....* . (Πλούταρχος από Βοιωτία , περ. 45 - 120 μ.χ.) . Δηλαδή μέσω χιλιάδων γεννήσεων και μακρύ αγώνα η ψυχή εξελίσσεται.....
Για να γίνω λίγο πιο σαφής στην ασάφεια που σας περιγράφω λέω ότι η ψυχή του ανθρώπου που έβαλε φωτιά σε ένα δάσος γίνεται ψυχή δέντρου ως τιμωρία για την βλάβη που προκάλεσε.....Η ψυχή των δέντρων θα γίνεται ψυχή νερού... Συνεπώς πιστεύω ότι η ψυχή τελικά που θα κατορθώσει να ανέβει σε τάξη θα υποφέρει λιγότερο στον υλικό κόσμο (των διαστάσεων) ως ότου γίνει ένα με τον Ένα .
Εαν υποθέσουμε ότι η χειρότερη τάξη ψυχής είναι αυτή που δίδεται στον άνθρωπο όπου με την άσκηση της μέσω της Λογικής θα μεταφερθεί ίσως στο δέντρο ως ηρεμότερη όπου και αυτή με τη σειρά της μέσω άσκησης άλλου αισθητηρίου μεταπηδά σε ανώτερη ή κατώτερη θέση (αναλόγως την θέλησή της για βελτίωση) τελειώνει στο τέλος με την επαναφορά της στην Θεία προέλευσή της τον Ένα .
Για αυτό ότι κι αν κάνουμε θα το βρίσκουμε μπροστά μας με άλλη μορφή ψυχής .
Υ.Γ.: *Είναι τέρψη ή θάνατος για τις ψυχές να γίνονται υγρές. Είναι τέρψη γι' αυτές η πτώση τους στη γέννηση. Η ζωή μας γεννιέται από το θάνατο τους και η ζωή τους γεννιέται από το θάνατο μας* . (Ηράκλειτος από Έφεσο , Η Αρμονία των Αντιθέσεων (77)) .
Υ.Γ.2: *ΔΕΙΝΟΝ ΠΡΟΣ ΚΕΝΤΡΑ ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ* . Δηλαδή επίθεσή σου εναντίον κάποιου ή σε κάτι αποβαίνει εις βάρος σου .
Αυτό ονομάζω αυθαίρετα Κύκλο Ψυχής και κλείνοντας λέω:

Παντού τα πάντα και τα πάντα στον χρόνο τους εξαιτίας του ότι οπουδήποτε βρίσκεται το οτιδήποτε . (Δείκτης)..... (Υ.Γ.: ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ, ΠΑΝΤΑ ΧΩΡΕΙ ΟΥΔΕΝ ΜΕΝΕΙ - Ηράκλειτος) .

*ΚΥΚΛΟΥ ΛΗΞΑΙ* . Είναι η ευχή που αντάλλαζαν οι μυημένοι στα Ελευσίνια Μυστήρια και σημαίνει η ψυχή (ζώσα ενέργεια) να τελειώσει τον κύκλο της ή την πορεία της στο κόσμο της ύλης .
ΠΑΡΑ-Δ-Ε-ΙΣΟΣ : ΠΑΡΑ στην κατοικία των πνευμάτων μπαίνει ο πνευματικός (: πνεύμα + οίκος) εκείνος που θα μπορέσει Δ την Αγιά Τριάδα του (ψυχή , πνεύμα ή νους , σώμα) Ε να μετατρέψει σε Αγαθή ή ενάρετη την ουσία του (ζώσα ενέργεια) μέσω του λαβυρίνθου της ύλης ώστε να γίνει ΙΣΟΣ παρά τω Θεώ . (Δείκτης) .
Ένα υλικό σώμα σε οποιαδήποτε μορφή και αν βρίσκεται έχει την ωφελιμότητά του σε κάποια στιγμή μέσα στο χρόνο . (Κώστας Λουκάς , Λάρνακα Κύπρος 9/4/08) .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Περιμένουμε της άποψης σας